Bu yolculuğa başlarken, klasik satış eğitiminin dışında farklı bir yaklaşımla eğitim içeriklerimizi oluşturmayı hedefledik. Fark yaratan uygulamalarla katılımcının eğitim sonunda satış yapabilme becerisini ortaya çıkarmak ve nasıl geliştireceği yolundaki önermeleri kendileriyle paylaşmak ana hedefimiz oldu.

Satış Yolculuğu Eğitimlerini 3 kategoriye paylaştırdık. Bu yolculukta hangi yetkinliklerin sizi destekleyeceğini ve bu yetkinliklere sahip olup olmadığınızı sizlere birebir verilecek dönütlerle paylaşmayı ve gelişiminiz için hangi adımlara ulaşılması gerektiğini aktarmayı istedik.

  • Satış Yolculuğuna Hazırlanmak
  • Satış Yolculuğunda Paylaşımlar
  • Farklı Satış Yolculukları Planlamak
Amaç

  • Başarılı satış için hangi yetkinliklerin kazanılacağını öğrenmek;
    • İletişim Odaklılık
    • Müşteri Odaklılık
    • Satış Odaklılık
    • Sonuç Odaklılık
  • Farklı müşteri profilleri karşısında bu yetkinlikleri nasıl kullanılması gerektiğini aktarmak
  • Kuruma özel yazılacak vaka çalışmaları ile bu yetkinliklerin içselleştirilmesini sağlamak
Amaç

  • Müşteri ile farklı bakış açılarını deneyimlemek ve müşteri ile olan bu ilişki yönetimini daha da derinleştirmek adına hangi yetkinliklerle donanmaları gerektiğini paylaşmak;
    • İletişim ve İlişki Yönetimi
    • Müşteri Odaklılık ve Müşteri İlişkilerini Geliştirme
    • Satış Odaklılık
    • Sonuç Odaklılık
    • İkna Becerisi
    • Ticari Odaklılık
    • Problem Çözme ve Analitik Bakış Açısı
  • Belirlenen bu 7 yetkinlik kriterinin doğru yansıtılabilmesi için atılması gereken adımların kazandırılmasını hedefleyen eğitimimizde, çeşitli grup çalışmaları, vakalar, video gösterimleri ile aktarımlar yapmak
Amaç

  • Müşteriler ile daha keyifli ve verimli bir şekilde nasıl ilerlenebileceği konusunda bilgi paylaşmak
  • Hangi yetkinliklerin bu yolculuğu kendileri için kolaylaştırabileceğini ve bunların nasıl öne çıkarılacağı ve geliştirilebileceğini aktarmak;
    • İletişim ve İlişki Geliştirme
    • Müşteri Odaklılık ve Müşteri İlişkilerini Geliştirme
    • Satış Odaklılık
    • İkna Becerisi
    • Sonuç Odaklılık
  • Vaka çalışmaları ile akılda kalıcılığı artırmak